قرارداد خرید دستگاه و لوازم جانبی تست و راه‌اندازی، تامین قطعات یدکی

درخواست مشاوره قرارداد

درخواست تنظیم قرارداد

نمونه قرارداد خرید دستگاه و لوازم جانبی تست و راه‌اندازی، تامین قطعات یدکی با دوره تضمین ……. ساله

این قرارداد در تاریخ ……………. فی‌مابین شرکت ………….. به مدیریت …………. که منبعد کارفرما (خریدار) خوانده می‌شود از یک‌طرف و موسسه …………….. در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است و مرکز آن در ………… است به نمایندگی …………………… منبعد (فروشنده) خوانده می‌شود از طرف دیگر برای استفاده از خدمات فروش طبق مقررات و شرایطی که ذیلاً ذکر می‌شود منعقد می‌گردد.

ماده ۱ – موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست از خرید تعداد …………… دستگاه ………… از شرکت فوق‌الذکر با مشخصاتی که در پیوست شماره …………… جزء لاینفک قرارداد می‌باشد ذکر شده است.

ماده ۲ – تعهدات فروشنده

۱ – تحویل کالا در محلی که کارفرما ( خریدار ) تعیین می‌کند و در موعد مقرر ( حداکثر ……… ماه پس از عقد قرارداد )

۲ – تست و راه‌اندازی دستگاه‌ها در محلی که کارفرما تعیین می‌کند.

۳ – تامین قطعات یدکی مورد نیاز دستگاهها به مدت، ……….. سال با اخذ وجه.

۴ – دوره تضمین با شرح خدمات ذکر شده در بند ده قرارداد.

ماده ۳ – مدت قرارداد

مدت اجرای این قرارداد برای مراحل مختلف کار جمعاً …………. ماه شمسی می‌باشد.

ماده ۴ – شروع قرارداد

شروع پس از مبادله قرارداد و از زمان پرداخت اولین قسط آن فی‌مابین کارفرما ( خریدار ) و فروشنده می‌باشد.

ماده ۵ – مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد ……………… ریال، معادل …………. تومان می‌باشد.

ماده ۶ – نحوه پرداخت

پرداخت مبلغ قرارداد به فروشنده به شرح ذیل صورت می‌پذیرد:
…………….. درصد کل قرارداد بعنوان پیش‌پرداخت درقبال دریافت ضماتنامه مورد قبول کارفرما (خریدار) می‌باشد.
۱ – ……. درصد کل قرارداد پس از تحویل …… از دستگاه‌های خریداری شده پرداخت می‌شود.
۲ – …… درصد کل قرارداد پس از تست و راه‌اندازی دستگاه به فروشنده پرداخت می‌گردد

تبصره – ضمانتنامه مذکور در بند ……….. ماده …….. پس از اتمام دوره تضمین فروشنده به مدت ………… سال مسترد می‌گردد.

ماده ۷ – نظارت بر مراحل مختلف قرارداد نظارت بر مراحل مختلف قرارداد بعهده ناظر (کارفرما) خریدار به نام آقای …………… می‌باشد و دستورالعمل مشارالیه لازم الاجرا می‌باشد درغیر اینصورت تامین خسارت ناشی از عدم اجرای دستورات ناظر بعهده فروشنده می‌باشد.

ماده ۸ – اسناد و مدارک معتبر قرارداد به ترتیب اولویت شامل اسناد و مدارک ذیل می‌باشد.
۱ – قرارداد حاضر در…….. ماده و …………….. تبصره
۲ – پیوست شماره …………………. قرارداد که به امضای طرفین رسیده است.
۳ – پیوست شماره …………………. قرارداد که به امضای طرفین رسیده است.

ماده ۹ – تضمین کار فروشنده
دوره تضمین کار به مدت ……………….. پس از راه‌اندازی دستگاه‌ها در محل نصب ………………….. شروع می‌گردد اگر در این دوره معایب و نقایصی در عملکرد سیستم مشاهده گردد فروشنده مکلف است آن معایب را به هزینه خود رفع نماید بدین منظور ( کارفرما ) خریدار مراتب را با ذکر عیب و نقص کتباً به فروشنده اعلام نموده و فروشنده موظف است ظرف …………… روز بعد از اطلاع مراتب نسبت به رفع عیب اقدام مقتضی را با هزینه خود صورت دهد.

ماده ۱۰ – جریمه و خلع ید
چنانچه در مدت و زمانبندی به تشخیص کارفرما به علت قصور کالاهای فروشنده تایید نگردد به ازای هر روز ………………. درصد کل مبلغ قرارداد کسر و به نفع کارفرما ضبط می‌گردد هرگاه تاخیر در تعهدات فروشنده تکرار گردد یا در حین کار ( کارفرما ) صلاحیت کاری فروشنده را مناسب تشخیص ندهد (کارفرما) خریدار می‌تواند نسبت به خلع ید کامل فروشنده اقدام لازم را به عمل آورد.

امضای شرکت خریدار

امضاء شرکت فروشنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *